Wij gebruiken cookies om uw ervaring beter te maken. Om te voldoen aan de cookie wetgeving, vragen we uw toestemming om de cookies te plaatsen. Meer informatie.
Veelgestelde vragen
Meest gestelde vragen
Onderstaand treft u de meest gestelde vragen aan.
1. Zijn de genoemde tarieven op de website inclusief of exclusief BTW?
Alle genoemde tarieven zijn exclusief BTW. Wanneer u een product in uw winkelmand heeft geplaatst, ziet u in het afrekenscherm het exacte BTW-tarief.
2. Hoe maak ik een account aan?
Klik op deze link en vul hier uw gegevens in.
3. Hoe wijzig ik de adresgegevens in mijn account?
Log via de website in. Aan de linkerzijde staat een menu. Hierin staat 'Adresboek'. Klik hierop en wijzig uw gegevens. Als u klaar bent klikt u op 'Adres opslaan'.
4. Hoe wijzig ik de inloggegevens van mijn account?
Log via de website in. Aan de linkerzijde staat een menu. Hierin staat 'Persoonlijke instellingen'. Klik hierop en vink 'Wachtwoord wijzigen' aan. Wanneer u klaar bent klikt u op 'Opslaan'.
5. Moet ik inloggen om een bestelling te plaatsen?
Nee. Het is niet noodzakelijk om in te loggen. Ons systeem herkent automatisch een e-mailadres die al een account heeft. U kunt dan uw wachtwoord invullen om op die manier snel en gemakkelijk in te loggen.
6. Hoe betaal ik een online bestelling?
Een online bestelling betaalt u via iDEAL of bankoverboeking vooraf. Komt u de bestelling afhalen dan kunt u bij ons pinnen of contant afrekenen.
7. Hoe plaats ik een online bestelling?
Log via de website in. Gebruik het hoofdmenu om snel uw producten te verzamelen. Klik op de product overzichtpagina op het grijze winkelwagen icoon, of op de productpagina op de groene knop 'in winkelwagen'. Wanneer u uw bestelling wilt afronden klik dan op rechtsboven op de grijze knop met de zwarte winkelwagen. Er komt dan een klein scherm naar voren waarin u direct kunt ‘afrekenen' (groene knop) of de ‘winkelwagen' wilt bekijken (gele knop). Wanneer u ingelogd bent dan staat het juiste factuur- en leveradres geselecteerd. Vink iDEAL aan bij stap 3 als u de bestelling wilt laten bezorgen. Accepteer de algemene voorwaarden en klik op de groene knop ‘Plaats uw bestelling’. Daarna rekent u via iDEAL de bestelling af.
8. Waar kan ik mijn online bestelling terug vinden?
Als u via uw account een bestelling heeft geplaatst, kunt u via uw account uw bestelling terugvinden.
9. Wanneer wordt mijn online bestelling geleverd?
Pallet- en pakketzendingen die voor 24:00 uur via de webshop doorgegeven en betaald zijn, worden in de meeste gevallen binnen 48 uur geleverd. Wij verzenden bestellingen van maandag tot en met vrijdag. Zowel pakket- als palletzendingen worden van maandag tot en met vrijdag geleverd. Ben Becker verzorgt het grootste gedeelte van onze palletzendingen. DHL verzorgt de verzending van de pakketten. In verband met enorme drukte in de transportsector, kan het voorkomen dat uw bestelling vertraging heeft. Horecagoedkoop/Drankengilde B.V. kan niet aansprakelijk worden gesteld voor schade ten gevolge van vertraagde leveringen. Wij vragen u uit voorzorg op tijd te bestellen.
10. Wat moet ik doen als mijn online bestelling niet geleverd is?
In veel gevallen zult u een track en trace code in uw mailbox hebben. Hiermee kunt u nakijken waar uw pakket of pallet zich bevindt. Mocht u geen track en trace code hebben ontvangen, kunt u ons mailen op info@horecagoedkoop.nl, of even bellen naar 050-7600430. Pak hierbij wel uw ordernummer erbij, zodat we gelijk uw bestelling erbij kunnen pakken.
11. Ik kan een product niet vinden.
Wanneer u een product niet direct kunt vinden, gebruik dan de zoekfunctie. De webshop zal aan de hand van uw zoekwoord een selectie aan producten bieden. Staat het juiste product niet tussen de selectie stuur ons dan een bericht naar info@horecagoedkoop.nl, gebruik ons contactformulier.
12. Heeft u een retourzending?
Gebruik dan ons contactformulier of mail ons op info@horecagoedkoop.nl
13. Emballage
Wanneer u een nieuwe order online plaatst, kunt u in het veld ‘opmerking’ aangeven hoeveel emballage u heeft, of een 'retourzending per pallet' toevoegen aan uw winkelwagen. Dit kunt u vinden door in de zoekbalk 'retour' te typen. U kunt daarbij ook aangeven om hoeveel pallets het gaat. We vragen u wel om in de 'opmerkingen' van uw bestelling aan te geven om wat voor emballage het gaat. Emballage dient u op een pallet aan te bieden aan onze vervoerder. Voor het retourneren van emballage vragen wij een bijdrage van €19,95 per pallet voor de verzendkosten. Bij ontvangst van uw emballage in ons magazijn wordt dit gecontroleerd, waarna het emballagebedrag minus uw ophaalkosten wordt gecrediteerd. Zorgt u er alstublieft voor dat uw emballage volledig en gesorteerd is. Ongesorteerde of onvolledige emballage kunnen wij niet in behandeling nemen en dus niet vergoeden. Bekijk voor de exacte voorwaarden onze Algemene Voorwaarden.
14. Kan ik als particulier bij Horecagoedkoop terecht?
Ja, Horecagoedkoop biedt haar producten zowel aan de zakelijke als de particuliere markt aan. Rechtsboven de winkelwagen kunt u naar het particuliere gedeelte aan. Hier kunt u producten bestellen welke tot 15% alcoholhoudend zijn.
15. Kan ik mijn bestelling ook vanuit Belgie bestellen?
Ja. Dat kan wanneer u uw BTW-nummer invult bij uw bezorgadres op de 2e adresregel. U betaalt dan €65 extra aan verzendkosten. Heeft u voor meer dan €750 excl. Btw en emballage besteld? In dat geval zijn de verzendkosten gratis, maar betaalt u wel de extra kosten voor een levering naar België.