Vragen over retour

Kunnen volle producten ook retour?
Op onze Retourpagina staat alle informatie omtrent het retour sturen van goederen. Lees dit goed door om verwarring te voorkomen. Voor het aanmelden van een retourzending, kunt u het Retourformulier invullen. LET OP! Niet alles kan retour. Sommige producten nemen wij niet in.
Hoe kan ik een retourzending doorgeven?
Op onze Retourpagina staat alle informatie omtrent het retour sturen van goederen. Lees dit goed door om duidelijkheid te krijgen en gebruik dan ons Retourformulier om door te geven wanneer en waar het opgehaald moet worden.
Wat kost het terugsturen van mijn emballage?
Voor het retourneren van emballage vragen wij een bijdrage van €19,95 per pallet plek voor de verzendkosten. Bij ontvangst van uw emballage in ons magazijn wordt dit gecontroleerd, waarna het bedrag aan emballage minus uw ophaalkosten wordt gecrediteerd. Zorgt u er alstublieft voor dat uw emballage volledig en gesorteerd is. Ongesorteerde of onvolledige emballage kunnen wij niet in behandeling nemen en dus niet vergoeden. Bekijk voor de exacte voorwaarden onze Algemene Voorwaarden.
Hoe lang duurt het voordat het geld wordt teruggestort?
Bij binnenkomst van de goederen worden deze geteld en verwerkt in het systeem. U krijgt dan per mail een overzicht van wat er bij ons is binnengekomen qua goederen. Vervolgens wordt deze creditfactuur binnen enkele werkdagen na het verwerken overgemaakt op uw rekening.
Welke producten kan ik terugsturen?
Een aantal producten kan niet worden teruggestuurd. Hieronder vallen: blikjes, sterke drank, shotjes en aangebroken goederen. Voor meer informatie kunt u kijken op onze Retourpagina.
Waar wordt het bedrag naar overgemaakt?
Als u voor het eerst bij ons iets terugstuurt, nemen wij altijd het rekeningnummer over waar de originele bestelling mee is geplaatst. Mocht u dit graag op een ander rekeningnummer willen, kunt u dit aan ons doorgeven via het retourformulier door het in de opmerkingen aan te geven.
Wat moet ik doen als de creditfactuur niet klopt?
Bij binnenkomst van de goederen worden deze geteld en verwerkt in het systeem. Het kan zijn dat er iets niet overeenkomt met wat u heeft teruggestuurd. U kunt dan met ons contact opnemen per mail of telefoon, zodat we dit met u kunnen bespreken.

Staat jouw vraag er niet tussen? Neem contact met ons op!

U kunt ons telefonisch bereiken op werkdagen van 09:00 tot 12:30 en van 13:30 tot 16:00. Bel ons op 050-7600430.

U kunt ons een mail sturen met uw vraag of verzoek. U kunt dit mailen naar info@horecagoedkoop.nl.

U kunt ook ons contactformulier invullen voor het doorgeven van retour goederen of voor het stellen van uw vraag.

U kunt ook langskomen in onze winkel in Groningen. Onze openingstijden zijn van maandag t/m vrijdag 09:00 - 17:00 uur.