Vragen over account

Hoe maak ik een account aan?
Klik op deze link en vul hier uw gegevens in.
Waar kan ik inloggen?
Klik op deze link en login, of klik op het mannetje rechtsboven in de hoek (naast de zoekbalk).
Waar kan ik mijn bestellingen en facturen vinden?
Als u bent ingelogd, kunt u in het linkermenu uw bestellingen en facturen vinden en downloaden. Zo heeft u altijd alles bij de hand.
Hoe wijzig ik de adresgegevens in mijn account?
Log via de website in. Aan de linkerzijde staat een menu. Hierin staat 'Adresboek'. Klik hierop en wijzig uw gegevens. Als u klaar bent klikt u op 'Adres opslaan'.
Hoe wijzig ik de inloggegevens van mijn account?
Log via de website in. Aan de linkerzijde staat een menu. Hierin staat 'Persoonlijke instellingen'. Klik hierop en vink 'Wachtwoord wijzigen' aan. Wanneer u klaar bent klikt u op 'Opslaan'.
Moet ik inloggen om een bestelling te plaatsen?
Nee. Het is niet noodzakelijk om in te loggen. Ons systeem herkent automatisch een e-mailadres dat al een account heeft. U kunt dan uw wachtwoord invullen om op die manier snel en gemakkelijk in te loggen.
Waar kan ik mijn online bestelling terug vinden?
Als u via uw account een bestelling heeft geplaatst, kunt u via uw account alle bestelling terugvinden.

Staat jouw vraag er niet tussen? Neem contact met ons op!

U kunt ons telefonisch bereiken op werkdagen van 09:00 tot 12:30 en van 13:30 tot 16:00. Bel ons op 050-7600430.

U kunt ons een mail sturen met uw vraag of verzoek. U kunt dit mailen naar info@horecagoedkoop.nl.

U kunt ook ons contactformulier invullen voor het doorgeven van retour goederen of voor het stellen van uw vraag.

U kunt ook langskomen in onze winkel in Groningen. Onze openingstijden zijn van maandag t/m vrijdag 09:00 - 17:00 uur.