Vragen over bezorging
Wat is de levertijd?
Pallet- en pakketzendingen die voor 24:00 uur via de webshop doorgegeven en betaald zijn, worden de volgende werkdag verzonden. De eerstvolgende werkdag daarna wordt het dan in veel gevallen bij u bezorgd. Wij verzenden bestellingen van maandag tot en met vrijdag. Zowel pallet- als pakketzendingen worden van maandag tot en met vrijdag geleverd.
Wat zijn de bezorgkosten en waar bezorgen jullie?
Bestelt u voor 750 euro (exclusief BTW en emballage) dan is uw verzending GRATIS. De bijdrage in het verzenden en verzendklaar verpakken zijn voor bestellingen beneden de 750 euro en tot 30 KG zijn 14,95 excl btw. Voor bestellingen van 31 kg tot 150kg op pallet geldt een bijdrage van 35,- excl btw en voor verzendingen op een pallet boven de 150kg 49,95 excl btw. Voor leveringen naar België en de Waddeneilanden geldt een extra
Tol en/of overslag tarief van 65,-. Deze toeslag geldt ook voor bestellingen boven de 750 euro.
Hoe wijzig ik de adresgegevens in mijn account?
Log via de website in. Aan de linkerzijde staat een menu. Hierin staat 'Adresboek'. Klik hierop en wijzig uw gegevens. Als u klaar bent klikt u op 'Adres opslaan'.
Moet ik inloggen om een bestelling te plaatsen?
Nee. Het is niet noodzakelijk om in te loggen. Ons systeem herkent automatisch een e-mailadres dat al een account heeft. U kunt dan uw wachtwoord invullen om op die manier snel en gemakkelijk in te loggen.
Wanneer wordt mijn online bestelling geleverd?
Pallet- en pakketzendingen die voor 24:00 uur via de webshop doorgegeven en betaald zijn, worden in de meeste gevallen binnen 48 uur geleverd. Wij verzenden bestellingen van maandag tot en met vrijdag. Zowel pallet- als pakketzendingen worden van maandag tot en met vrijdag geleverd. Ben Becker verzorgt het grootste gedeelte van onze palletzendingen. DHL verzorgt de verzending van de pakketten. In verband met enorme drukte in de transportsector, kan het voorkomen dat uw bestelling vertraging heeft. Horecagoedkoop/Drankengilde B.V. kan niet aansprakelijk worden gesteld voor schade ten gevolge van vertraagde leveringen. Wij vragen u uit voorzorg op tijd te bestellen.
Wat moet ik doen als mijn online bestelling niet geleverd is?
In veel gevallen zult u een track-and-trace code in uw mailbox hebben. Hiermee kunt u bekijken waar uw pakket of pallet zich bevindt. Mocht u geen track-and-trace code hebben ontvangen, kunt u ons mailen op info@horecagoedkoop.nl, of even bellen naar 050-7600430. Pak hierbij wel uw ordernummer erbij, zodat we gelijk uw bestelling erbij kunnen pakken.
Kan ik mijn bestelling ook vanuit België bestellen?
Jazeker, dat kan wanneer u een zakelijke klant bent en uw BTW-nummer invult bij uw bezorgadres op de daarvoor bestemde regel. Wij zijn helaas wel genoodzaakt altijd een extra verzend en Tol tarief van € 65,- voor transport naar België in rekening te brengen bovenop onze standaard verzend tarieven.
Verzendingen tot 30Kg (colli DHL) 14.95
Verzendingen 31 tot 150kg 35.00
Verzending 101 Kg en meer 49.95
Gratis verzending vanaf 750 euro (EXCLUSIEF BTW EN EMBALLAGE)



